Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~michalkumke | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Kumke adresŁódź zarejestrowany03.08.2007 @00:30:03 ostatnio na stronie05.03.2016 @08:00:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypeKUMAS_ Gadu-Gadu22416572
digarty76 komentarze1009 posty na forum6

komputer / sprzęt
Lustro z przedpokoju i stara ruska konsola co się wilkiem jajka łapało :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~FieldOfDreams    06.02.2008 @21:11:52
alez nie ma za co
~mspens    06.02.2008 @11:53:13
pozdrawiam i zapraszam
:D
_______
Nie dziękuj, tylko oceń...
Miejsca Które Odwiedziłem... http://www.tubylem.xt.pl/
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył . Robert Bresson
~zolza    25.01.2008 @21:42:15
Pozdrawiam... jedno zdjęcie...
~bogmen    25.01.2008 @18:56:52
dzieki
~FieldOfDreams    25.01.2008 @17:21:34
a nie wiem kurcze. tak jakos wyszlo xD ale juz naprawiam blad
~MttS    25.01.2008 @14:52:56
Dzięki! :D
~FieldOfDreams    24.01.2008 @15:29:50
czmok ;**
~FieldOfDreams    19.01.2008 @18:14:45
ju patrze pikny xD :D
~FieldOfDreams    13.01.2008 @23:43:10
nie grzeczne chmurki ;p
ale wiesz, mogles zrobic ujecie poziomo, nie pionowo xD ;p
i tak jest dobre to zdjecie
~FieldOfDreams    13.01.2008 @12:24:52
a dziekuje dziekuje Michas ;*
~sajma    29.12.2007 @16:08:29
przepraszam. sie mi kliknelo. mam zmarzniete lapska jeszcze. zdjecia na mrozie robilem w plenerze hehehehhe. pzdr
~krakus98    28.12.2007 @22:05:37
niestety jeszcze prawa jazdy nie posiadam, ale szczerze jakbym tylko miał je i pieniądze to bym sie zastanowił nad nim, lubie takie stare modele a ten to rewelacyjny jest !!
mógłbyś na pw napisać mi dane jego i cene tak z ciekawości

pozdrawiam
~Kristoferoso    28.12.2007 @15:36:08
wiem wiem ten samochod przypadkiem nie byl w jakiejs gazecie,albo w TV ?
_______
...
~Kristoferoso    28.12.2007 @15:22:01
niezbyt ale ciekawa forma sprzedazy
_______
...
~u40    27.11.2007 @09:46:52
_______
sztuka to wiara, a wiara to sztuka, ale jedno bez drugiego nic nie znaczy i do niczego nie prowadzi
~suddenly    10.11.2007 @12:16:21
Ano, chyba że tak
_______
bez szablonu i bez wzoru, namiętnie i aż do krwi
~withinfun    29.10.2007 @18:32:08
dzieki za odwiedziny,pzdr
~LukaszUcho    25.10.2007 @23:14:42
Dzięki piękne ..
_______
Uśmiechnij się ...
O nic więcej nie proszę ...
~rebelia1    25.10.2007 @13:32:51
nie wiem czy doszła do Ciebie wiadomość ale to co przesłałem na maila to orginalna fotka..... nie mam bardziej orginalnej......... dzięki za chęć pomocy!!!!
_______
rebelia
~rebelia1    25.10.2007 @11:21:40
no ślę tylko nie wiem kiedy dojdzie bo mi coś net muli
_______
rebelia
~rebelia1    25.10.2007 @10:24:50
no dzięki za odwiedzin i za oceny!
nie wiem za bardzo jak "przyciemnić sam mostek w centrum zdjęcia - drugi raz nie pstryknę bo z warszawki już wyjechałem a na programach się nie znam
pozdrawiam rebelia
_______
rebelia
~xagax    25.10.2007 @00:57:25
jak dasz wiecej kontrastu to z mewek robia sie powtory no ale to gwestia gustu chyba dzieki
_______
D.I.Y! sXe
~xagax    25.10.2007 @00:56:34
o nie jeszcze nad tym popracuje... na razie wychodzi mi jedynie hokej... a PF wlasnie podgladam... swietne pozdr.
_______
D.I.Y! sXe
~xagax    25.10.2007 @00:52:59
zrobic dobrego zdjecia na zuzlu
_______
D.I.Y! sXe
~snieg    19.10.2007 @00:46:39
jak im tak dobrze to niech tkwią w nieświadomości życz im zdrowia-psychicznego
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt